مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-20فرهنگي

حرف های ناهید مسلمی از شب کاری با شهاب حسینی در عالم برزخ


مسلمی همکاری با شهاب حسینی را خوب توصیف می کند و البته با شوخی و خنده از بعضی سختی های آن هم می گوید: این پروژه از همان زمانی که در سریال «شهرزاد» با هم کار می کردیم انجام شد.

- مسلمی همکاری با شهاب حسینی را خوب توصیف می کند و البته با شوخی و خنده از بعضی سختی های آن هم می گوید: این پروژه از همان زمانی که در سریال شهرزاد با هم کار می کردیم انجام شد.

ناهید مسلمی که در دومین فیلم شهاب حسینی حضور داشته است از تجربه های سخت شب کاری بعد از شهرزاد و بازی در برزخ مقیمان ناکجا می گوید.

ناهید مسلمی از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون است که در کارنامه هنری اش بازی در آثار متفاوتی همچون زندان زنان منیژه حکمت، تسویه حساب تهمینه میلانی، یه حبه قند رضا میرکریمی و سریال حلقه سبز ابراهیم حاتمی کیا دیده می شود.

او که چند سالی است کمتر در قاب تصویر یا روی صحنه تئاتر دیده می شود، این روزها فیلم مقیمان ناکجا را روی پرده سینما دارد؛ فیلمی با برداشت از نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا نوشته امانوئل اشمیت، به کارگردانی شهاب حسینی که سال 1396 ساخته شده و پس از 6 سال راهی اکران شده است.

مسلمی در گفت وگویی با ایسنا درباره بازی در این فیلم که وجوه تئاتری آن چشمگیر است، می گوید: حدود 10 سال قبل نمایشنامه ای را از امانوئل اسمیت با سهراب سلیمی در تئاتر اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های ناهید مسلمی از شب کاری با شهاب حسینی در عالم برزخ

حرف های ناهید مسلمی از شب کاری با شهاب حسینی در عالم برزخ