مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-08سياسي

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: دشمن به دنبال ناامید ساختن ملت ایران است و رسالت خبرنگاران و اهالی رسانه تلاش برای دفع این توطئه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذرسالاری  فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز اظهار کرد: خبرنگاران برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می دارند و پای در عرصه ای مقدس و بی انتها می گذارند که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی، از این شهدا به نمونه هایی از خبرنگاران متعهدی یاد کرد که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند که باید ویژگی آنان برای جوانان بازگو شود.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: خبرنگاران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و امام خامنه‎ ای (مدظله العالی) مجاهدانه ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده‎ اند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی، همچنین شهیدان جبهه رسانه ای استان مهر تاییدی بر مجاهدت‎های آنان در این مسیر نورانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است