مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-10سياسي

خراسان رضوی، رتبه اول کتابخانه های سیار در کشور


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در سطح کشورمان، رتبه اول کتابخانه سیاردر سطح کشور را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، امروز در بازدید از تحریریه فارس به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: با نسل دوم کتابخانه های عمومی مواجهیم و کتابخانه به فرهنگسرای اجتماعی تبدیل شده است.

وی با بیان این که کتابخانه ها در راستای فرهنگسازی، فعالیت های آموزشی و مهارتی می توانند ورود کنند، گفت: اکنون در کتابخانه امام خمینی مشهد (ره) به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی جهان اسلام، 40 خدمت ارائه می شود و نسل جدید، خدمات تازه ای با محوریت کتاب دریافت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان ادامه داد: با افتتاح یازدهمین کتابخانه سیار در استان خراسان رضوی، رتبه اول کشور را در این موضوع داریم.

درباره کتابخانه های سیار هم به سراغ خیرین رفتیم و این پیگیری ها همچنان ادامه دارد تا به زودی 5 کتابخانه سیار دیگر را افتتاح کنیم.

وی با بیان این که کتابخانه سیار، نقش 4 یا 5 کتابخانه عادی را ایفا می کنند و امید، نشاط و شادابی را به همراه خودشان به مناطق محروم، حاشیه شهر و روستاها می برند، گفت: در مناطقی که مردم درباره مسائل معیشتی شان دغدغه  زیادی دارند وقتی کتابخانه سیار به این محل ها می رسند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی، رتبه اول کتابخانه های سیار در کشور

خراسان رضوی، رتبه اول کتابخانه های سیار در کشور