مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-06سياسي

دلسوزان به انقلاب و مردم، برای ورود به مجلس داوطلب شوند


عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با دعوت از کسانی که توانایی نمایندگی و خدمت به مردم را دارند، گفت: اگر می خواهیم مجلس به معنای واقعی عصاره فضایل ملت تشکیل شود، - رضا رحیم پور، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام متقاضیان از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، از تشکل های سیاسی و فرهیختگانی که در خود توانایی نمایندگی مردم در مجلس را می بینند دعوت کرد به نام نویسی در انتخابات اقدام کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان افزود: پیش ثبت نام انتخابات هم فرصت بررسی دقیق صلاحیت ها در شورای نگهبان و هم امکان تدوین برنامه ریزی برای کاندیداها و گروه های سیاسی و آمادگی بیشتر برای ورود به این عرصه سرنوشت ساز را فراهم می کند.

وی با یاد آوری مهم بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین سرنوشت زندگی اجتماعی و مدنی، حتی زمینه تکامل و رشد یک مردم افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، مجلس نباید نماد تردید، خود کم بینی، یاس و عدم توجه به مسایل کشور باشد، لذا تشکیل یک مجلس با شاخصه های کار آمدی و انقلابی، به نمایندگان شایسته، قابل، با درک منافع ملی و عمومی نیاز دارد.

رحیم پور، مردم را سهامداراصلی تشکیل این مجلس دانست و گفت: بنابراین، مردم هم باید در تشویق شایستگان برای نام نویسی در انتخابات کمک کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوزان به انقلاب و مردم، برای ورود به مجلس داوطلب شوند

دلسوزان به انقلاب و مردم، برای ورود به مجلس داوطلب شوند