مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-14اقتصادي

افتتاح پروژه های زیرساختی در آذربایجان شرقی


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: آذربایجان شرقی با توجه به سابقه صنعتی خود، دارای 57 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب می باشد که از این تعداد 48 شهرک و ناحیه صنعتی در حال حاضر عملیاتی شده و فرآیند واگذاری زمین و بهره برداری در این شهرک ها صورت می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: آذربایجان شرقی با توجه به سابقه صنعتی خود، دارای 57 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب می باشد که از این تعداد 48 شهرک و ناحیه صنعتی در حال حاضر عملیاتی شده و فرآیند واگذاری زمین و بهره برداری در این شهرک ها صورت می گیرد.

سجاد مطلبی در آیین افتتاح همزمان پروژه های زیرساختی، طرح و واحد راکد احیاء شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، گفت: به مناسبت هفته صنایع کوچک در این ایام ما شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی 9 پروژه زیربنایی در زمینه خطوط روشنایی و خطوط انتقال برق، پست های هوایی با ارزش سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال، بهره برداری از 12 طرح صنعتی در حوزه اس امی ای با اشتغال 194 نفر و همچنین سرمایه گذاری هزار و 345 میلیارد ریال، احیای هفت واحد راکد با اشتغال مستقیم 531 نفر و سرمایه گذاری هفت هزار و 64 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های زیرساختی در آذربایجان شرقی

افتتاح پروژه های زیرساختی در آذربایجان شرقی