مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-15سياسي

ماجرای یک اتفاق عجیب در کانون صرافان ایران


محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پول بانک؛ گفتگوی اختصاصی خبرنگاران با دبیر کل کانون صرافان ایران، توسط محمد حاج علی مدیر بخش صدور مجوز بانک مرکزی و هیئت همراه به تشنج کشیده شد.

خبرنگاران رسانه های گوناگون طبق هماهنگی قبلی برای گفتگوی اختصاصی با دکتر کامران سلطانی زاده دبیرکل کانون صرافان ایران، به ساختمان مرکزی کانون مراجعه کرده بودند،  در حین گفتگو و بدون هماهنگی گروهی به سرپرستی محمد حاج علی مدیر بخش صدور مجوز بانک مرکزی، با سر و صدا و سرزده وارد جلسه شدند و مانع ادامه گفتگوی خبرنگاران شدند و حتی در اقدامی نادرست و ناشایسته، بدون اجازه به دوربین خبرنگار دست درازی کردند و دوربین را از سه پایه جدا کردند و حتی در کمال ناباوری به ایشان امر و نهی کردند که شما اجازه مصاحبه ندارید و بروید اتاق دیگر! بنا به این گزارش، خبرنگاران رسانه ها، به خاطر این امر کمال اعتراض خود را به نماینده محترم بانک مرکزی اعلام داشتند و برای اینکه این مسئله دچار تنش و یا بی احترامی ادامه پیدا نکند، جلسه را ترک کردند این گزارش می افزاید، محمد حاج علی به همراه گروه اعزامی بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک اتفاق عجیب در کانون صرافان ایران

ماجرای یک اتفاق عجیب در کانون صرافان ایران