مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-08بين الملل

اعلام آمادگی ارتش الجزائر برای مقابله با تهدیدها


رییس ستاد ارتش الجزائر از آمادگی کامل ارتش برای مقابله با هرخطر و تهدیدی علیه کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر سعید شنقریحه رییس ستاد ارتش ملی خلق الجزائر امروز (سه شنبه، 8 آگوست) از موسسه ارتقا و نگهداری تسلیحات و سیستم های الکترونیکی منطقه یکم نظامی این کشور بازدید کرد و از آمادگی کامل ارتش برای مقابله با هرگونه تجاوز و تهدیدی خبر داد.

  به نوشته وبگاه الجزائری الخبر ، وی در این بازدید، گفت که تقویت توان دفاعی ملی، مدرن سازی و توسعه اجزای مختلف نیروهای مسلح به عنوان یکی از ارکان اصلی است که ارتش ملی مردمی، راهبرد خود را با تکیه به آن، برای رویارویی با چالش ها و مخاطرات مختلف تعیین می کند.

وی افزود: ارتش ملی و مردمی همواره و تا همیشه آماده مقابله با هر خطری صرف نظر از  ابعاد و انواع آن که ممکن است امنیت الجزایر را  آن تحت تأثیر قرار دهد، است و از میراث شهدای و تضمین زندگی نسل های آینده حفاظت خواهد کرد.

  چندی پیش نیز وبگاه الخبر با انتشار گزارشی درباره اتحاد فرانسه، رژیم صهیونیستی و مغرب علیه الجزایر و تونس نوشت: موفقیت های الجزایر و تونس و مخالفت این دو کشور با عادی سازی روابط با تل آویو موجب شده تا دستگاه های اطلاعاتی فرانسه، مغرب و رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی و بر هم زدن ثبات این کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ارتش الجزائر برای مقابله با تهدیدها

اعلام آمادگی ارتش الجزائر برای مقابله با تهدیدها