مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-01سياسي

اپوزیسیون سازی رسانه های معاند از هنرمندان


رسانه های بیگانه از سوژه سازی در محرم عاجزند، در واقع دست رسانه های بیگانه خالی است و برخی برنامه های رسانه های داخلی هستند که سوژه دست آنها می دهند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت وگو با دکتر علیرضا داودی، کارشناس رسانه و استاد دانشگاه و دکتر جواد یوسفی، کارشناس مدیریت رسانه و استاد دانشگاه، موضوع رسانه های معاند و اپوزیسیون سازی از جریان هنر و هنرمندان در مقابله با جمهوری اسلامی را مورد بحث و بررسی  قرار داده است.

  اقلیت موفق شده و اکثریت مستأصل شده دکتر علیرضا داودی، کارشناس رسانه و استاد دانشگاه با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته در رسانه های بیگانه شاهد دگردیسی های دیگری تحت مفهوم هنرمندان و اقدامات هنری بودیم، گفت: دگردیسی اول به دلیل بحث وارد شدن رسانه های بیگانه از حدود 35 روز قبل تحت عنوان سالگردها و دگردیسی دوم، موضوع ایجاد سوژه های جدید بود.

رسانه های بیگانه از سال گذشته تا کنون به خلق حدود 130سوژه پرداختند که 70سوژه غیرقابل بازگشت بود، زمانی که سوژه ها غیرقابل بازگشت تلقی می شوند، حتما باید سوژه های موازی برای انتقال به گام بعدی ایجاد شود، رسانه های بیگانه در ابتدا این عمل را به رسانه هایی مانند رادیو فردا و  اینترنشنال سپردند اما به دلیل امنیتی سیاسی بودن رادیو فردا و اینترنشال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون سازی رسانه های معاند از هنرمندان

اپوزیسیون سازی رسانه های معاند از هنرمندان