مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-30بين الملل

اروپایی که دیگر رؤیایی نیست


اوضاع بد اقتصادی در کشورهای اروپایی در سایه گسترش بحران های سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی که دیگر بحران های نظامی و امنیتی و اقتصادی را با خود به همراه داشته است، باعث شده بسیاری از تحلیلگران به کابینه بنیامین نتانیاهو، به عنوان تندروترین و فاشیست ترین کابینه در تاریخ مجعول رژیم صهیونیستی نگاه کنند.

روزنامه القدس العربی در نسخه هفته نامه خود در خصوص اوضاع رژیم صهیونیستی نوشت: تصویب لایحه اصلاحات قضایی در پارلمان رژیم صهیونیستی که اختیارات دادگاه عالی این رژیم را محدود می کند، غافلگیر کننده نبود.

روند رأی گیری در این خصوص در حالی رخ داد که ده ها هزار تن از معترضان صهیونیست در اطراف ساختمان پارلمان تجمع کرده بودند.

دولت آمریکا نیز با موضع گیری های کم رنگ و خفیف، تنها ابراز تأسف کرده و خواهان توافق بر سر این موضوع در اراضی اشغالی شد؛ مسأله ای که در نهایت به موفقیت کابینه بنیامین نتانیاهو به عنوان تندروترین و فاشیست ترین نماینده راستگراها در تاریخ رژیم مجعول صهیونیستی انجامید.

روزنامه رأی الیوم به دعوت همزمان اردوغان از محمود عباس و نتانیاهو برای سفر به ترکیه اشاره کرد و نوشت: رییس جمهور ترکیه تلاش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی که دیگر رؤیایی نیست

اروپایی که دیگر رؤیایی نیست