مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-15سياسي

روایت کار جهادی در محله ای کهن و محروم؛ این گروه 200 زن بی سرپرست را شاغل کرد


گروه جهادی شهید تهرانی مقدم یکی از گروه های جهادی فعال و پای کار محله اسد آبادی«کورش» خرم آباد است که توانسته برای بیش از 200 نفر از زنان بد سرپرست و بی سرپرست شغل ایجاد کند، - خبرگزاری فارس لرستان_ نسرین صفربیرانوند،  روح اله کریمی 41 سال سن دارد و مسوول گروه جهادی شهید طهرانی مقدم محله اسد آبادی سپاه ناحیه خرم آباد و فرمانده پایگاه اشرفی اصفهانی محله است، او سال 96 همراه با بچه های محله تصمیم می گیرد یک گروه جهادی برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی تشکیل دهد.

نگاهی نو در گروه جهادی تهرانی مقدم  کریمی که کارمند دانشگاه و ساکن محله اسد آبادی است، سعی می کند رویه جدیدی را در گروه جهادی دنبال کند و آن نگاه تخصصی به آسیب های اجتماعی محله است.

علاوه بر کریمی، امام جماعت مسجد، معاونت اجتماعی پایگاه و گروه جهادی و چند نفری از نوجوانان و جوانان محله هم هستند، اما دو کودک بیشتر از همه نگاهم را جلب می کند دانیال و یزدان 12 ساله که قرار است روزی برای خودشان کاره ای شوند.

  در تمام طول مصاحبه به حرف های ما گوش می دهند، به قول خودشان بزرگ که شدند، می خواهند برای محله شان کاری کنند.

صمیمیت و اعتماد گروه جهادی محله اسدآبادی در همین جمع چند نفره را می توان دید، نکته ای که قطعا در موفقیت این گروه جهادی نقش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کار جهادی در محله ای کهن و محروم؛ این گروه 200 زن بی سرپرست را شاغل کرد

روایت کار جهادی در محله ای کهن و محروم؛ این گروه 200 زن بی سرپرست را شاغل کرد