مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-20اقتصادي

تبدیل خودرو به کالا مصرفی با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.

- کیومرث سرمدی عنوان کرد: متاسفانه اتخاذ سیاست های غلط در عرضه و توزیع خودرو در گذشته موجب تبدیل خودرو به کالای سرمایه ای در کشور شده به طوریکه افراد با جذب سرمایه های سرگردان در بازار خودرو به ناترازی عرضه و تقاضا و آشفتگی در بازار خودرو دامن زده اند.

 وی در ادامه بر لزوم اتخاذ سیاست های صحیح در راستای حذف سرمایه های سرگردان از بازار خودرو تاکید کرد و گفت: قانون مالیات بر عایدی سرمایه یکی از سیاست هایی است که با اجرای صحیح آن خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهره مندی از ابزار مالیات بر عایدی سرمایه به کاهش انگیزه های سوداگرانه در بازار خودرو کمک می کند، افزود: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه دیگر سود حاصل شده متناسب با سطح انتظارات سرمایه گذاران نبوده و بدین ترتیب از احتکار خودرو جلوگیری شده و تنها مصرف کنندگان واقعی متقاضی خرید خودرو خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خودرو به کالا مصرفی با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه

تبدیل خودرو به کالا مصرفی با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه