مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-02اقتصادي

کارفرماها دیگر کارگر ساده نمی خواهند


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه امروز اکثر کارفرمایان دیگر به دنبال کارگر ساده نیستند و به کارگر حرفه ای و کاربلد نیاز پیدا کرده اند، - رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه امروز اکثر کارفرمایان دیگر به دنبال کارگر ساده نیستند و به کارگر حرفه ای و کاربلد نیاز پیدا کرده اند، تدوین یک برنامه راهبردی و دورنمای بازار کار آینده جوانان توسط وزارتخانه های آموزش و پرورش، کار و علوم و تحقیقات را خواستار شد.

سمیه گلپور در گفت و گو با ایسنا، با تبریک هفته ملی مهارت بر لزوم ارتقاء سطح مهارت کارگران و نیروهای کار تاکید کرد و گفت: بدون تردید ارتقای سطح مهارت نیروی کار هم در افزایش بهره وری فرد و بهره وری بنگاه اقتصادی موثر خواهد بود و هم به افزایش کیفیت تولید منجر خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه با عدم وجود نیروی ماهر در کشور رو به رو هستیم و آن نیروی ماهر و کارآزموده در داخل هم کم است و در فکر رفتن به کشورهای دیگر است.

در بحث مهارت افزایی یکی از مولفه های اصلی این است که امکان مهارت آموزی را برای همه اقشار نوجوان و جوان و کسانی که قرار است وارد عرصه اشتغال و بازار کار شوند، در حوزه های صنعت، خدمات و تولید فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرماها دیگر کارگر ساده نمی خواهند

کارفرماها دیگر کارگر ساده نمی خواهند