مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-21سياسي

ماموریت های مهم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: مأموریت های چهارگانه این سازمان در حوزه تدوین برنامه درسی و تعیین چارچوب محتوا بوده که از تألیف کتاب درسی بسیار مهم تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هفدهمین نشست اندیشه ورزی با موضوع: کتاب درسی؛ برای زندگی یا برای تخصص با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

علی لطیفی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم گفت: سازمان از قدیمی ترین مجموعه های آموزش و پرورش است که یکی از سنگین ترین مأموریت ها را بر عهده دارد.

مأموریت های چهارگانه این سازمان ابتدا در حوزه تدوین برنامه درسی و تعیین چارچوب محتوا بر اساس نظام آموزش و پرورش بوده که از تألیف کتاب درسی بسیار مهم تر است.

حوزه دوم، تدوین و تولید مواد و منابع آموزشی می باشد که بخشی از آن شامل کتاب های آموزشی نظیر راهنمای معلم و بخش دیگر محتوای چند رسانه ای است که تنها قسمتی از آن رمزینه های پاسخ سریع است و امروز بیش از 9000 هزار محتوای چند رسانه ای را در برمی گیرد.

جشنواره فیلم رشد، جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد، جشنواره کتاب رشد و جشنواره دوسالانه عکس در راستای حمایت از تأمین، تولید و در دسترس قرار دادن منابع آموزشی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های مهم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

ماموریت های مهم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی