مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-05سياسي

قراربود بدون همسرش ماموریت نظامی نرود


شهید «بهمن قنبری» وقتی شرط عروس خانم برای زندگی مشترک را قبول کرد، نمی دانست این شرط سرآغاز یک زندگی دو نفره متفاوت خواهد بود که حتی اعزام او به عنوان مدافع حرم به سوریه را تحت شعاع قرار می دهد! - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: وقتی در پیاده روی سنگفرش پارک قدم می زنید، خبر ندارید کسی که از روبروی شما گذشته است، ممکن است یکی از مدافعان حرم باشد و وقتی خبر شهادتش را می شنوید، چهره اش برایتان آشنا می آید، همان مردی که با فرزندانش در پارک مشغول بازی بوده است.

صحبت از شهید مدافع حرم شهید بهمن قنبری است که بیش از 80 ماه سابقه حضور در جنگ تحمیلی دارد.

او که در سال 1370 با هاجر تقی زاده پیمان زناشویی بست و تا سال 17 اردیبهشت ماه سال 1395 بر قول و پیمانی که با هاجر خانم بسته بود، وفادار ماند.

  شهید بهمن قنبری ؛ اولین شهید خان طومان و دیده بان محبوب فاطمیون صداقتی به اندازه 25 سال زندگی مشترک ماجرای این پیمان متفاوت دو نفره به مراسم خواستگاری از هاجر خانم بر می گردد، زمانی که آقا بهمن به عروس خانم گفت: من یک نظامی هستم، پس در هر کجای عالم حس کنم به وجودم نیاز دارند، من آنجا هستم! عروس خانم نگاهی به خواستگارش انداخت و بدون تأمل گفت: یک تبصره اضافه کنید، در هر کجای عالم به وجود شما نیاز شد من هم در کنار شما هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراربود بدون همسرش ماموریت نظامی نرود

قراربود بدون همسرش ماموریت نظامی نرود