مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-13سياسي

شبکه گسترده خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند


به دنبال وصول گزارش هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، -   تابناک _ وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: شبکه ی گسترده ی خانواده ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است: باسمه تعالی به دنبال وصول گزارش هایی پیرامون بروز اختلالات مرموزی در عرضه ی برخی داروهای حیاتیِ بیماران و تشدید ناموجه این اختلالات در مقاطع خاص (همچون دوره ی فراگیری ویروس کرونا در کشور)، این وزارت خانه بررسی و ریشه یابی مسئله را در دستور کار خود قرار داد.

گرچه در مراحل اولیّه ی تحقیقات، حضور و تأثیرگذاری منفی باندهای قاچاق و احتکار دارو کشف و مورد پی گیری قرار گرفت، اما به موازات گسترش و عمق یافتن جستارهای اطلاعاتی - امنیتی، علاوه بر باندهای خلاف کار و انگیزه های سودجویانه، سرنخ هایی از ارتباطات خارجی و قرائنی از دخالت برخی فرق ضالّه نیز در این عرصه کشف گردید.

تنها در یک نمونه، یکی از خانواده های بهایی در شهر تهران با تملک آشکار و پنهانِ 20 داروخانه و 3 شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی و انبارهای متعددِ غیرمجاز به ارتکاب انواع تخلفات و جرایم از قبیل قاچاق و احتکار دارو، تقلب در داروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه گسترده خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند

شبکه گسترده خانواده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند