مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-16حوادث

محور هراز روز جمعه یک طرفه می شود


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری از امشب آغاز و محور هراز در روز جمعه از ساعت 14 الی 22 به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت روزهای آینده در محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز، از ساعت 6 صبح لغایت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع می باشد.

وی گفت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی در محور هراز، این محور مواصلاتی و پرتردد در روز جمعه مورخ 27 مردادماه، در راستای ارتقاء ایمنی مسافران، مسیر شمال به جنوب محور هراز یکطرفه خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در روز جمعه از ساعت 14 الی 22 به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد، تاکید کرد: لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 28 مردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا(ع) ممنوع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور هراز روز جمعه یک طرفه می شود

محور هراز روز جمعه یک طرفه می شود