مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-14پزشكي

توسعه زیرساخت های سلامت از اولویت های استان بوشهر است


استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی از اولویت های استان بوشهر است گفت: در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر دوشنبه در بازدید از پنج پروژه درمانی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی از اولویت های استان بوشهر است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی افزود: افزایش تخت های بیمارستانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی مورد توجه و تاکید قرار دارد و از متولیان حوزه درمان انتظار دارم از همه ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره ببرند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) خاطر نشان کرد: بیمارستان مادر و کودک، با 180 تخت مجهز و همچنین 12 اتاق زایمان و 6 اتاق عمل و 14 تخت اقامتی مادران با اعتبار حدود 800 میلیارد تومان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تا 2 سال آینده این بیمارستان وارد مدار شود.

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان مرکز بیماری های خاص نیز با 64 تخت مجهز و استاندارد با اعتبار 200 میلیارد تومان در دست اجراست و تا کمتر از یکسال آینده وارد مدار می شود.

محمدی زاده تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در تکمیل پروژه های این حوزه اهتمام خاصی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های سلامت از اولویت های استان بوشهر است

توسعه زیرساخت های سلامت از اولویت های استان بوشهر است