مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-13اقتصادي

بهره برداری از 200 طرح آبرسانی در فارس


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: بیش از 200 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جان صادق پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از 120 شهر و 2 هزار روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام دهه فجر و هفته دولت قرار است 200 طرح آبرسانی و فاضلاب در استان فارس افتتاح شود.

او عنوان کرد: از جمله این پروژه ها می توان به 72 پروژه آبرسانی در 26 شهر و 210 روستای استان اشاره کرد این در حالی است که 800 هزار خانوار نیز از این طرح ها بهره مند خواهند شد البته در حوزه فاضلاب نیز پنج طرح تصفیه خانه با یک هزار و 293 میلیارد تومان اعتبار در فارس آماده بهره برداری است.

صادق پور در مورد آبرسانی به شهرستان های فارس نیز تأکید کرد: با احداث سد رودبال چرخه آبرسانی به شهرهای فسا، ایج، داراب، حاجی آباد و تعدادی از شهرهای وابسته در شهرستان های جنوبی استان تکمیل شده است.

مدیرعامل آبفای فارس عنوان کرد: طی سال گذشته بیش از 163 حلقه چاه کف شکنی و 700 کیلومتر شبکه خط انتقال در استان نیز بازسازی شده است.

او همچنین یادآور شد: تمام مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به فارس 100 درصد اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 طرح آبرسانی در فارس

بهره برداری از 200 طرح آبرسانی در فارس