مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-09بين الملل

آمریکا تحریم های جدیدی علیه بلاروس اعمال کرد


وزارت خارجه آمریکا از تحریم هشت فرد و پنج نهاد بلاروس خبر داد و مدعی شد این تحریم ها به دلیل نقش بلاروس در سرکوب های محلی و همچنین ارائه کمک به روسیه در جنگ علیه اوکراین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه از تحریم های جدید آمریکا علیه بلاروس خبر داد.

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد به دلیل نقش روسیه در سرکوب های محلی و همچنین ارائه کمک به روسیه در جنگ علیه اوکراین، تحریم هایی علیه 8 فرد و 5 نهاد در بلاروس اعمال شده است.

  بلینکن در ادامه سخنانش با مداخله در امور داخلی بلاروس گفت: به دلیل اقدام نظام لوکاشنکو در تضعیف نهادهای دموکراتیک در این کشور، علیه 100 مقام بلاروسی محدودیت صدور روادید اعمال شده است .

تحریم های آمریکا علیه بلاروس در بحبوحه ضد حملات اوکراین علیه روسیه اعمال می شود.

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین امروز (چهارشنبه) در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که یک جلسه اضطراری را با نزدیک ترین اعضای دولت خود درباره ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین برگزار کرده است.

اوایل امروز، شبکه آمریکایی سی ان ان گزارش کرد که بسیاری در اوکراین و کشورهای دیگر بر این باورند که پیشرفت های ضدحملات اوکراین علیه مواضع روسیه بسیار کندتر از انتظارهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم های جدیدی علیه بلاروس اعمال کرد

آمریکا تحریم های جدیدی علیه بلاروس اعمال کرد