مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-02حوادث

دستگیری 305 توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر


فرمانده انتظامی تهران بزر از دستگیری 305 نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقی طی 10 روز گذشته خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مصاحبه خبری فرماندهی انتظامی تهران درباره عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش موادمخدر از ابتدای سال تاکنون گفت: مردم بدانند در ساعاتی که مشغول عزاداری و یا استراحت هستند چشمان بیداری است که از امنیت و سلامت آنان دفاع می کند.

وی افزود: در راستای مأموریت مبارزه با مواد مخدر ارزیابی را به عهده مردم می گذاریم اگر تعداد معتادین کم و یا پاتوق های گروهی امروز دیده نمی شود به برکت زحمات پلیس پیشگیری با مواد مخدر است.

محمدیان گفت: عملکرد 10 روزه گذشته همکاران در مأموریت مبارزه با مواد مخدر کشف 2200 کیلو گرم انواع موادمخدر است که این عدد یک محموله نبوده محموله های مختلف با انواع جاسازی و وزن های مختلف بود که در حال ورود به تهران بزرگ بودند تا به جوانان ما را بیشتر آلوده کنند.

وی در ادامه گفت: به مردم قول دادیم که توزیع کنندگان مواد در هر سطح شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی کنیم که امروز ملاحظه می کنیم که هر کدام از این بسته ها کافی است جوانی را به دام اعتیاد بیاندازد اگر چه وزن آن کم 1 گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 305 توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر

دستگیری 305 توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر