مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-16فرهنگي

اکران «هنرمند واحد 5» در ششمین شب از سوگواره «رستخیز عام»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم مستند «هنرمند واحد 5» به کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی و تهیه کنندگی حسین نشاطی و محصول مرکز هنری رسانه ای سلوک، - اکران هنرمند واحد 5 در ششمین شب از سوگواره رستخیز عام فیلم مستند هنرمند واحد 5 به کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی و محصول مرکز هنری رسانه ای سلوک چهارشنبه 25 مردادماه در سوگواره رستخیز عام اکران می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم مستند هنرمند واحد 5 به کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی و تهیه کنندگی حسین نشاطی و محصول مرکز هنری رسانه ای سلوک، چهارشنبه 25 مردادماه ساعت 18 در جریان برگزاری سوگواره عاشورایی رستخیز عام در حوزه هنری اکران می شود.

این فیلم مستند در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت و سیزدهمین دوره جشنواره فیلم عمار حضور داشت و در بخش تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس جشنواره عمار، توانست لوح تقدیر این بخش را از آن خود کند.

مستند هنرمند واحد5 روایتی از زندگی هنری و حرفه ای زنده یاد حبیب الله صادقی نقاش و هنرمند متعهد و انقلابی است که مردادماه 1401 درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «هنرمند واحد 5» در ششمین شب از سوگواره «رستخیز عام»

اکران «هنرمند واحد 5» در ششمین شب از سوگواره «رستخیز عام»