مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-06سياسي

ضرورت رسیدگی فرهنگی به جامعه ایثارگری


نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت رسیدگی فرهنگی به ایثارگران در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه یکشنبه در دیدار با سید محمود حسینی اصل مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه، اظهار کرد: جامعه ایثارگران ولی نعمت ما هستند وهر چه داریم به برکت وجود این جامعه است و وظیفه ماست که به دنبال حل مشکلات این جامعه باشیم.

وی با تاکید براین که حداکثر امکانات و اختیار خودتان را برای کارکنان خود در استان بگذارید، افزود: جامعه ارزشمند ایثارگری آسیب ها و مشکلات خاص خودشان را دارند که باید شناسایی شود.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به مضرات ایجاد آسیب در جامعه ایثارگری، خاطرنشان کرد: در این مجموعه نباید کسانی داشته باشیم که ناسازگار با انقلاب و نظام باشند و از نظر فرهنگی باید به جامعه ایثارگری رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: آشنا کردن با احکام و قوانین الهی ضرورت دارد و باید احکام را با جامعه ایثارگری کار کنیم و درباره حجاب و اینکه یک ضرورت است باید صحبت کنیم.

این مسئول خواستار نهادینه کردن فرهنگ قانون گرایی و قانون مداری شد و گفت: برای اینکه به جامعه ایثارگری خوب برسید لازم است که با جامعه بیرون هم ارتباط خوبی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رسیدگی فرهنگی به جامعه ایثارگری

ضرورت رسیدگی فرهنگی به جامعه ایثارگری