مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-06اقتصادي

رشد 2 برابری سهم شهرداری ها از مالیات/ 40 همت پرداخت شد


در طول چهار ماهه اول سال 1402، نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد 2 برابری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از اداره امور مالیاتی در غرب تهران دستور داد تا از اول پاییز سال جاری در تمامی ساختمان های اصلی و مهم سازمان مالیاتی کشور اتاق مشاوره رایگان مالیاتی استقرار یابد.

وی تاکید کرد: یکی از مسائل و مشکلات عیان در بازدید امروز، مساله عدم اطلاع کافی مراجعین از قوانین و ساز و کارهای سازمان امور مالیاتی بود، لذا در جریان همین بازدید، دستوری صادر شد تا از ابتدای پاییز در تمامی ساختمان های اصلی و مهم سازمان مالیاتی در سراسر کشور، اتاق مشاوره رایگان برپا شود تا مؤدیان با آخرین تحولات، مقررات و سازوکارهای مرتبط با مسائل مالیات ستانی آشنا شوند و از اتلاف وقت آنان کاسته شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در طول چهار ماهه اول سال 1402، نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های کشور پرداخت شده، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 2 برابر افزایش پیدا کرده که نشان می دهد، اگر نظام کسب درآمدهای پایدار بهتر عمل کند؛ می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری سهم شهرداری ها از مالیات/ 40 همت پرداخت شد

رشد 2 برابری سهم شهرداری ها از مالیات/ 40 همت پرداخت شد