مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-06سياسي

پیروی خاتمی از نفاق گروهک جبهه ملی و نهضت آزادی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز در این باره نوشت: محمد خاتمی اخیرا در پیرامون حجاب نوشته است «سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، - جریان های سیاسی اصلاح طلب باید نشان دهند همچنان احکام اسلام را بر همه چیز ارجح می دانند و از عقاید محمد خاتمی اعلام برائت کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز در این باره نوشت: محمد خاتمی اخیرا در پیرامون حجاب نوشته است سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آن است که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ حکومت به دنبال تحقق اهداف و آرزو هایی است که کثیری از جامعه یا آن ها را نمی خواهند و یا در اولویت آن ها نیستند.

پس باید شیوه های حکمرانی اصلاح و متناسب با تغییرات اجتماعی، فرهنگی باشد.

مسئله حجاب نیز یکی از مهم ترین نمود های این شکاف فزاینده است.

بیانیه خاتمی علیه یکی از مهم ترین احکام الهی و دستورات قرآن، یادآور سال های ابتدایی انقلاب و اعلام جنگ جبهه ملی با قرآن کریم است.

در خرداد 1360 شورای عالی قضایی لایحه قصاص را با کمک پنج فقیه شامل آیات بهشتی، جوادی آملی، قدوسی، موسوی اردبیلی و ربانی املشی ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی خاتمی از نفاق گروهک جبهه ملی و نهضت آزادی

پیروی خاتمی از نفاق گروهک جبهه ملی و نهضت آزادی