مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-16سياسي

سال تقاطعات غیر همسطح در کرج


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: از هفت تقاطع غیر همسطح، پنج تقاطع اجرایی شده است.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: از هفت تقاطع غیر همسطح، پنج تقاطع اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی امسال را سال تقاطعات غیر همسطح دانست وگفت: پنج تقاطع غیر همسطح در سطح عملیات عمرانی آنها آغاز شده و دو تقاطع دیگر در مرحله نهایی است که عملیات اجرایی همزمان هفت تقاطع در مدیریت شهری کرج بی سابقه است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اظهار گرد: تقاطع غیر همسطح شهید موذن-جمهوری در فروردین ماه سال جاری، تقاطع غیر همسطح حصار که نقطه اتصال بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید سردار سلیمانی است اواخر تیرماه جاری، تقاطع غیر همسطح فلکه اول در حال تجهیز کارگاه، لوپ غیر همسطح 12 فروردین واقع در سه راه رجایی شهر (شرق به جنوب)در مرحله انتخاب پیمانکار است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی به عنوان یکی از تقاطعات مهم و اولویت دار برای شهروندان یاد کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی با همه فراز و نشیب و کاستی و کم کاری های صورت گرفته و با توجه به هماهنگی با دستگاه ها و حوزه های مربوطه و بررسی ابعاد محیط زیستی و فرهنگی اجتماعی، طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تقاطعات غیر همسطح در کرج

سال تقاطعات غیر همسطح در کرج