مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-24اجتماعي

اعتبارات لازم برای راه اندازی ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در قم تامین شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نخستین گام در حل معضل آلودگی هوا را دیدبانی، رصد و پایش درست و به هنگام دانست و گفت: در همین راستا 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان طراحی شده است که از این تعداد 5 ایستگاه احداث و بهره برداری شده و باید برای راه اندازی دیگر .

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نخستین گام در حل معضل آلودگی هوا را دیدبانی، رصد و پایش درست و به هنگام دانست و گفت: در همین راستا 10 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان طراحی شده است که از این تعداد 5 ایستگاه احداث و بهره برداری شده و باید برای راه اندازی دیگر ایستگاه ها و راهبری ایستگاه های موجود، اعتبارات لازم به ویژه از طریق شهرداری قم تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین بازگیر امروز 2 مردادماه در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم گفت: تجمیع گرد و غبار در هوای شهر قم در روزهای گذشته، آلودگی را به وضعیت خطرناک رسانده و استفاده همشهریان از ماسک به ویژه ماسک های فیلتردار در این شرایط توصیه می شود.

وی در ادامه افزود: بیش از 105 هزار هکتار از اراضی استان به کانون فعال گرد و غبار تبدیل شده که 30 هزار هکتار از آنها در سراجه قم به وضعیت بحرانی رسیده و به شدت نیازمند اتخاذ تدابیری به منظور مهار و مقابله با این چالش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم برای راه اندازی ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در قم تامین شود

اعتبارات لازم برای راه اندازی ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در قم تامین شود