مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24سياسي

ماهی گیری رسانه های معاند از رخدادهای اخیر در قزوین


پس از اینکه خبرنگار و مدیرمسئول یکی از رسانه های قزوین به اتهام نشر اکاذیب به مدت 3 ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با خبر و نشر آن در فضای مجازی و رسانه های مکتوب منع شد حواشی به وجود آمد که موجب سوءاستفاده رسانه های معاند شد.

- ایسنا/قزوین پس از اینکه خبرنگار و مدیرمسئول یکی از رسانه های قزوین به اتهام نشر اکاذیب به مدت 3 ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با خبر و نشر آن در فضای مجازی و رسانه های مکتوب منع شد حواشی به وجود آمد که موجب سوءاستفاده رسانه های معاند شد.

چندی پیش خبرنگار و مدیرمسئول یکی از خبرگزاری های استان قزوین به اتهام چندین فقره نشر اکاذیب در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بنا به نظر دستگاه قضایی، متهم به مدت 3 ماه از اشتغال به حرفه خبرنگاری و خبرنویسی و هرگونه فعالیت مرتبط با خبر و نشر آن در فضای مجازی و سایر رسانه های مکتوب منع شد.

این خبر بلافاصله توسط رسانه های دارای گرایش خاص منتشر و دلیل این محدودیت را انتشار فیلم رفتار و سخنان عجیب رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان خطاب به استاندار قزوین در سفر وزیر میراث فرهنگی به قزوین عنوان کردند.

بعد از چند روز حسین رجبی، دادستان قزوین از دستگیری خبرنگار مذکور و هدایت وی به زندان قزوین خبر داد؛ رجبی دلیل زندانی شدن این فعال مجازی را نشر اکاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گیری رسانه های معاند از رخدادهای اخیر در قزوین

ماهی گیری رسانه های معاند از رخدادهای اخیر در قزوین