مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 01:212023-08-14اقتصادي

سخنگوی دولت: دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در بین دانشجویان دانشگاه زنجان، با بیان اینکه ساخت سالانه به طور میانگین یک میلیون مسکن برای کشور ضرورت دارد، اظهار داشت: دولت سیزدهم یک تفاوت جدی با دولت های قبل از خودش دارد و آن تفاوت این است که وقتی یک چیزی برای کشور ضرورت داشته باشد باید آن را انجام بدهد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اگر یک ناترازی را امروز در بازار مسکن شاهد هستیم نتیجه آن است که در سال های گذشته یک میلیون مسکن در کشور ساخته نشده است، تصریح کرد: اگر این میزان مسکن سالانه در کشور ساخته می شد، شاهد ناترازی، کمبود و دچار جهش های قیمت مسکن نمی شدیم.

نگاه دولت در حوزه مسکن روشن است وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن نگاه دولت روشن است، ضمن اینکه مسکن در چهار محور ساخته می شود، افزود: همین نگاه هم در وزارت راه و شهرسازی حاکم است.

جهرمی سهم مسکن روستایی را 200 هزار در سال اعلام کرد و گفت: مسکن بافت فرسوده در اولویت بازسازی قرار دارند ضمن اینکه مسکن ویژه محرومین که در سبد آن حدوداً 500 هزار مسکن گنجانده شده است با حمایت نهادهایی همچون کمیته امداد، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان به صورت جمعی ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

سخنگوی دولت: دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد