مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-13حوادث

25 نفر در جاده آشخانه به جنگل گلستان جان باختند


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: تصادفات جاده آشخانه به جنگل گلستان طی سال جاری جان 25 نفر از هم وطنان را گرفته است.

- سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوالی ساعت 7 صبح یک شنبه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محور چمن بید- جنگل گلستان، بلافاصله تیم گشت انتظامی بخش سملقان و پلیس راه به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه این حادثه رانندگی در کیلومتر 39 این محور به وقوع پیوسته بود، افزود: متأسفانه در این رابطه یک نفر کشته و 4 نفر نیز به شدت مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ مهران فر بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای، بی احتیاطی از جانب راننده پراید به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

مهران فر گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 17 مورد تصادف منجر به فوت در محور جاده ی آشخانه به جنگل گلستان به وقوع پیوسته است که متأسفانه 25 نفر از هموطنان در این تصادفات جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نفر در جاده آشخانه به جنگل گلستان جان باختند

25 نفر در جاده آشخانه به جنگل گلستان جان باختند