مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-16سياسي

نمایشگاه عکس در آغوش وطن در ورامین افتتاح شد


نمایشگاه در آغوش وطن همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در شهرستان ورامین افتتاح و در این نمایشگاه 45 تابلو از تمثال 95 آزاده ورامینی به نمایش گذاشته شد.

- ایسنا/تهران نمایشگاه "در آغوش وطن" همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در شهرستان ورامین افتتاح و در این نمایشگاه 45 تابلو از تمثال 95 آزاده ورامینی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، نمایشگاه عکس دفاع مقدس به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین، آزادگان سرافراز و هنرمندان ورامینی در فرهنگسرای رازی ورامین بازگشایی شد.

آرمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بعد از رشادت های رزمندگان اسلام و جان برکف بودن شهدا و جانبازان، صبر و استقامت آزادگان سرافراز ما بود که تحمل انواع و اقسام شکنجه ها را کشیدند ولی ذره ای از اعتقادات خود به دین و نظام کوتاه نیامدند.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه عکس در آغوش وطن ویژه آزادگان سرافراز افزود: با تقدیر از هنرمندان عزیز که ما را در برپایی این نمایشگاه یاری کردند، در این نمایشگاه 45 تابلو از تمثال 95 آزاده ورامینی که در لحظه حضورشان در میهن اسلامی ثبت شده به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس در آغوش وطن در ورامین افتتاح شد

نمایشگاه عکس در آغوش وطن در ورامین افتتاح شد