مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-13بين الملل

منابع روس: آمریکا داعش را در التنف سوریه، دوباره فعال کرد


منابع روس تأکید کرده اند که آمریکا با حمایت تازه از عناصر تروریستی داعش، آنان را در بخش هایی از شرق و شمال-جنوب شرق سوریه دوباره فعال کرده است.

- ).

  الاخبار نوشت: داعش در دو ماه فروردین و اردیبهشت در فصل قارچ چینی در سه استان رقه (شمال)، دیرالزور (شرق) و حماه (مرکز-شمال) و حتی حمص (مرکز) حملاتی کرد و بعد از آن در پی عملیات پاکسازی ارتش در منطقه و انهدام مواضع و ادوات و سلاح های عناصر داعش، حملاتشان کاهش یافت.

اما بعد از چهار ماه از آرامشی نسبی در بادیه، دوباره داعش حملات را از سر گرفته و در منطقه معدان عتیق در مرز استان رقه و دیرالزور حملاتی را به ارتش سوریه انجام داد.

  الاخبار نوشت: در همین چارچوب، منابع میدانی به الاخبار گفتند، تشدید تقابل اخیر، میان روسیه و آمریکا، بیشتر در منطقه التنف و اطراف آن متمرکز شد.

روسیه تأکید کرده که آمریکا حمایت جدیدی از عناصر داعش در منطقه 55 کیلومتر [تنف] کرده و آنان را به آغاز حملات جدید از این منطقه به ارتش سوریه تشویق کرده.

موقعیت التنف در سوریه و شعاع 55 کیلومتر (الجزیره)   این منابع به الاخبار گفتند: افزایش قابل ملاحظه حملات داعش به مواضع ارتش سوریه و غیبت این عناصر در مناطق تحت اشغال آمریکا، صحت اطلاعات روسیه را ثابت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع روس: آمریکا داعش را در التنف سوریه، دوباره فعال کرد

منابع روس: آمریکا داعش را در التنف سوریه، دوباره فعال کرد