مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-06اقتصادي

رشد 30 درصدی مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 30 درصدی مشارکت فعالان حوزه مسکن و ساخت و ساز در نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 30 درصدی مشارکت فعالان حوزه مسکن و ساخت و ساز در نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تعاونی های مسکن حضور جدی و فعال تری در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مسکنی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت بیشتری از فعالان حوزه ساخت و ساز مسکن و عمران رو به رو بوده و رشد 30 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: تولیدکنندگان و فعالان حوزه ساخت و ساز سهم بسیار خوبی را هم به لحاظ حضور و هم تکنولوژی های ساخت از خود در نمایشگاه نشان داده اند و امیدواریم که این تعاونی ها در نهضت ملی مسکن بتوانند نقش جدی تری ایفا کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کیفیت محصولات عرضه شده در نمایشگاه را مطلوب و بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: میزان بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال افزایش پیدا کرده که ارتقای کیفیت نمایشگاه را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

رشد 30 درصدی مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان