مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-15سياسي

خدمت رسانی 112نیروی درمان هلال احمر خراسان جنوبی به زائران اربعین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 112 پزشک، پرستار و متخصص از استان در قالب تیم های هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین به عراق اعزام می شوند.

- به گزار خبرنگار مهر ، محمد علی کاوسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر استان برای ایام اربعین حسینی، بیان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی امداد و نجات داخل کشور و مدیر درمان خارج کشور بوده و در عملیات ی اعم از حج و اربعین در خدمت زائران داخلی و خارجی است.

وی اظهار کرد: در سال جاری جمعیت هلال احمر کشور با بیش از 80 پایگاه و درمانگاه و مرکز درمانی در ورودی مرزها و داخل عراق به زائران مراسم جهانی اربعین امدادرسانی و خدمات رسانی خواهد داشت.

کاوسی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم برای خدمات امدادی و درمانی تأمین شده و موجود است، گفت: خود مراقبتی و خود امدادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا آموزش های همگانی به شهروندان ارائه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: شهروندان می توانند دوره آنلاین رایگان آمادگی برای مراسم اربعین حسینی در سامانه آموزش های مجازی جمعیت هلال احمر (خادم) را فراگرفته و گواهینامه کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 112نیروی درمان هلال احمر خراسان جنوبی به زائران اربعین

خدمت رسانی 112نیروی درمان هلال احمر خراسان جنوبی به زائران اربعین