مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-01سياسي

مهلت یک ماهه برای استانداردسازی آسانسورها در کرمانشاه


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: با مجوز دستگاه قضا، مهلت یک ماهه برای دستگاه های اجرایی تعیین شده تا آسانسورهای خود را استاندارد کنند در غیر این صورت آسانسور آن ها پلمب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران فعالیت ها و وظایف این اداره کل را در چهار محور استاندارد سازی و آموزش؛ اندازه شناسی؛ تعیین صلاحیت؛ ارزیابی و انطباق عنوان کرد.

وی مهمترین ارکان کلیدی این اداره کل را حوزه استاندارد سازی و آموزش دانست و اظهار کرد: این حوزه با تدوین و به روزسازی استانداردهای ملی و بین المللی در ارتباط است.

امروز ما از جامعه دانشگاهی استان در تدوین استانداردهای ملی و استانداردهای بین المللی بهره مند هستیم و در این راستا دفتر استانداردسازی را به زودی در دانشگاه های رازی و آزاد و دانشگاه صنعتی راه اندازی خواهیم کرد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: توسعه استانداردهای پژوهش محور در راستای ارتقای کیفیت کالا و خدمات به عنوان یکی از مهمترین وظایف، در حال انجام است که در این راستا انجام طرح های پژوهشی مسئله محور در راستای موانع و مشکلات واحدهای صنعتی هم به وقوع پیوسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه برای استانداردسازی آسانسورها در کرمانشاه

مهلت یک ماهه برای استانداردسازی آسانسورها در کرمانشاه