مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-20سياسي

حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی یاوآور شد: حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه و کمک به توانمندی هر چه بیشتر آن ها در تشکیل خانواده قابل تقدیر و مورد شایسته پشتیبانی است.

  سمیه محمودی با اشاره به ضرورت کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: اگر نوآوری های بانکی در قالب کمک به اقشار ضعیف برای اکثر مردم و نه تنها بهزیستی و کمیته امداد رخ دهد قطعا کار بزرگی است.

  نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حمایت های بهتری از افراد نیازمند جامعه صورت گرفته و حتی ارایه تسهیلات به آن ها تسهیل شود، تصریح کرد: اینکه سککوک بتواند ارایه تسهیلات به اقشار نیازمند را تسهیل کند قطعا مورد تایید است.

  وی افزود: از دیگر مزایای این اقدام سککوک دوری از بروکراسی های اداری در کمک به اقشار کمتر برخوردار و نیازمند است که باعث بی انگیزگی مردم شده بود از این رو این خود جای تقدیر و تشکر دارد.

  محمودی یادآور شد: باید زیرساخت های مورد نیاز برای تداوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه وجود داشته باشد تا به این ترتیب تسهیل شرایط ازدواج جوانان و تشکیل خانواده نیز صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم

حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم