مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-20ورزشي

قدرت نمایی اندونزی مقابل قزاقستان/ معادلات گروه C به روز آخر کشید


تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه و در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست، تیم ملی اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد دلچسب سه بر یک رسید و احتمالاً یکی از تیم های صعودکننده این گروه لقب گرفت.

قزاقستان با ترکیب نودیرخان کادرخانوف، ادوارد پوگربنیاک، میخاییل اوستینوف، نورلیبک نورماخبتوف، ایلیا تاوولژانسکی، ویتالی ووریوودین و یریکژان بوکن به عنوان لیبرو با سرمربیگری گربنیکوو بوریس و تیم اندونزی با ترکیب هندرا کورنیاوان، هرناندا زولفی، فرهان هالیم، دیو زولفیکری، آگیل آنگا آنگارا، جاسن ناتانائل کیلانتا به همراه کپ ایندرا آگوستین به عنوان لیبرو با سرمربیگری جیئانگ جیه پای به مسابقه گذاشتند.

شروع این دیدار با عملکرد بهتر اندونزی همراه و تایم اوت اول در امتیاز 8 بر 6 و وقت دوم 16 بر 15 به سود آنها پایان یافت با این حال این تیم هرچند با سرویس های کم نقص شرایط را برای حریف سخت کرده بود ولی بازیکنان قزاقستان توانستند در پایان ست نخست 26 بر 24 حریف سرسخت خود را شکست دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی اندونزی مقابل قزاقستان/ معادلات گروه C به روز آخر کشید

قدرت نمایی اندونزی مقابل قزاقستان/ معادلات گروه C به روز آخر کشید