مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-10سياسي

چگونه از افراد نخبه، ماهر و متخصص حمایت کنیم؟


یک مقام کارگری با بیان اینکه باید مشوق هایی برای حفاظت و نگهداشت نخبگان در کشور در نظر گرفته شود، گفت: هر سال جشنواره های مختلفی با هدف تجلیل و امتنان برگزار و افراد نخبه، - یک مقام کارگری با بیان اینکه باید مشوق هایی برای حفاظت و نگهداشت نخبگان در کشور در نظر گرفته شود، گفت: هر سال جشنواره های مختلفی با هدف تجلیل و امتنان برگزار و افراد نخبه، ماهر و متخصص شناسایی می شوند ولی آیا برای کار به بنگاه ها و صنایع هم معرفی می شوند یا اینکه رها می شوند تا به فکر خروج از کشور بیفتند؟ سمیه گلپور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر شناسایی و به کارگیری نخبگان و تحصیلکردگان در کشور اظهار کرد: در حال حاضر با عدم وجود نیروی ماهر در کشور روبه رو هستیم و همان نیروی ماهر نیز برای کسب درآمد و کار به فکر رفتن به کشورهای دیگر است در حالی که باید نیروی کار داخلی را ساماندهی کنیم و بر خروج نخبگان از کشور نظارت شود.

وی افزود: یک فرد تحصیلکرده که آماده کار است وقتی بازار کار داخل را مهیا نمی بینید به فکر رفتن به کشورهای دیگر می افتد زیرا فکر می کند اگر به دلار حقوق بگیرد همه مشکلاتش برطرف می شود.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت های مدیریتی گفت: آنچه که مسلم است ما نیروی ماهر در حوزه مدیریتی کم داریم و نیازمند مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از افراد نخبه، ماهر و متخصص حمایت کنیم؟

چگونه از افراد نخبه، ماهر و متخصص حمایت کنیم؟