مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-21سياسي

مسجد محدود به برگزاری نماز جماعت نباشد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مسجد دارای کارکردهای فراوانی است و نباید فقط محدود به برگزاری نماز جماعت باشد، - ایسنا/گیلان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مسجد دارای کارکردهای فراوانی است و نباید فقط محدود به برگزاری نماز جماعت باشد، گفت: دشمنی با مسجد از صدر اسلام آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.

محمد جلایی امروز همزمان با روز جهانی مسجد در همایش قرارگاه های محلات اسلامی شهرستان خمام که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسجد دارای کارکردهای فراوانی است و نباید فقط محدود به برگزاری نماز جماعت باشد.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای بزرگ آن تجمع هایی است که در مساجد برگزار می کنیم، افزود: در دوران ائمه به ویژه در دوران حضرت علی بن ابیطالب (ع) مسجد علاوه بر خلافت در قضاوت نیز شأنیت داشت.

جلایی با بیان اینکه مسجد جایی بود که لشکر اسلام از آنجا برای پاسداری از دین حرکت می کرد، مکانی برای حل مشکلات مومنین و مومنات بود، تصریح کرد: تقوا، تاثیر حضور در مسجد است لذا طبق تاکید تعالیم دین مبین اسلام واجب است مسلمانان خودشان را در فضا و مکان مسجد قرار بدهند و در آن تجمع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد محدود به برگزاری نماز جماعت نباشد

مسجد محدود به برگزاری نماز جماعت نباشد