مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-30اقتصادي

برای نخستین بار نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می شود.

مجید گلشنی صبح امروز (8 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان موجب همکاری های بلندمدت و ارائه توانمندی های صادراتی استان زنجان خواهد شد.

وی با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می کنیم و مزیت رقابتی و نسبی خوبی در آن داریم در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه خواهد بود، افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه های بین المللی بتوانیم کالاهایی که توان رقابتی در آن ها داریم را به سمت صادرات سوق دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه زمانی می توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم، ادامه داد: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می شود و باید افرادی که در آن شرکت می کنند را به سمت هدف ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی های خودمان را به طور موثری عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود

برای نخستین بار نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود