مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-06سياسي

برای چند رأی بیشتر یقه گیری نکنیم


برخی می خواهند به دلیل آن که چند رأی بیشتر بیاورند، فضای گلستان را دوقطبی کنند، رفتن فضای استان به این سمت به ضرر همگان است.

- سیدعلی مهاجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهارکرد: یکی از نکاتی که استاندار گلستان هم به خوبی آن را هوشمندانه در استان تبیین کرده، تعبیر تکل از پشت به هم نزدن است.

رییس ستاد انتخابات گلستان با تأکید بر این که همه مدیران و مسئولان باید این رفتار را مد نظر قرار دهند، افزود: در آموزه های دینی خود اگر احساس کردیم، لازم است حقی را برای به دست آوردن حقی دیگر رها می کنیم، این کار را باید انجام دهیم.

وی بیان کرد: چرا برخی می خواهند به دلیل آن که چند رأی بیشتر بیاورند، فضای استان را دوقطبی کنند، رفتن فضای استان به این سمت به ضرر همگان است، از همه دوستان تقاضا دارم که فضای استان را به سمت وحدت و دوستی جلو ببرند.

مهاجر اضافه کرد: اگر استان ما در برخی از شاخصه های رشد و توسعه عقب افتاده، یک دلیل آن همین اختلافات و دو قطبی کردن جامعه چه در فضای سیاسی، قومیتی و مذهبی است، لذا از همه مسئولان تقاضا دارم تا می توانند به اصل وحدت و کمک به یکدیگر و هم افزایی نزدیک شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: هم افزایی برای حل مشکلات، گمشده استان بوده که استاندار گلستان طی این دو سال، سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای چند رأی بیشتر یقه گیری نکنیم

برای چند رأی بیشتر یقه گیری نکنیم