مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-08اقتصادي

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی قم از ایسنا


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تاکید بر اهمیت افزایش و تقویت تعامل با خبرگزاری ایسنا، افزود: یکی از دغدغه های ما در جهاد کشاورزی سرمایه گذاری است؛ - ایسنا/قم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تاکید بر اهمیت افزایش و تقویت تعامل با خبرگزاری ایسنا، افزود: یکی از دغدغه های ما در جهاد کشاورزی سرمایه گذاری است؛ باید با معرفی بسترها و ظرفیت ها به مردم، سرمایه گذاران را برای ورود به بخش کشارزی ترغیب کنیم.

محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم امروز 17 مردادماه در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) واحد استان قم به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد: نگاه ما در جهاد کشاورزی همواره آینده نگری در حوزه تامین امنیت غذایی بوده است.

وی ادامه داد: استان قم در حوزه تعداد خبرگزاری و فعالیت های رسانه به لحاظ کیفیت و کمیت در شرایط مطلوبی قرار دارد و انتظار داریم با توجه به دغدغه ها و تنوع در بخش کشاورزی رسانه ها دستاوردهای این حوزه را برای مردم تبیین کنند و همچنین مسائل و مشکلات را با نگاه انقلابی و با هدف حل این مسائل نقد کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، با بیان اینکه جامعه ی هدف 15 هزار نفری به صورت مستقیم در بخش کشاورزی استان قم فعال هستند، افزود: به طور کلی حدود 40 هزار نفر در بخش کشاورزی فعال هستند، بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی قم از ایسنا

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی قم از ایسنا