مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-19اقتصادي

تخصیص 10 میلیارد اعتبار سفر ریاست جمهوری برای توسعه ورزش های کارگری خراسان شمالی


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: 40 میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان برای تعمیر و تجهیز مجموعه های ورزشی کارگران استان مصوب شد که تاکنون 10 میلیارد تومان آن تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 40 میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان برای تعمیر و تجهیز مجموعه های ورزشی کارگران استان مصوب شد که تاکنون 10 میلیارد تومان آن تزریق شده است.

وی گفت: این اعتبارات برای اجرای پروژه های نوین، جدید و درآمدزا ارائه خدمات مناسب و ارزان به کارگران اختصاص داده شده و تلاش ما این است رفاه کارگران در آن دیده شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: در حال حاضر 15 میلیارد تومان نیز برای استخر کارگران در شهرستان اسفراین هزینه شده است و زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی امام علی بجنورد نیز هفته آینده نصب می شود.

اسلام خواه تصریح کرد: همچنین 2 میلیارد تومان برای خرید چمن مصنوعی کارگران در فاروج هزینه شده است که همه این ها برای ایجاد نشاط در جامعه کارگری انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در خصوص تعاونی های استان بیان کرد: در حال حاضر 3 هزار و 643 تعاونی در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 میلیارد اعتبار سفر ریاست جمهوری برای توسعه ورزش های کارگری خراسان شمالی

تخصیص 10 میلیارد اعتبار سفر ریاست جمهوری برای توسعه ورزش های کارگری خراسان شمالی