مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-16اقتصادي

فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از سامانه فروش شرکت ها ممنوع است


رییس سازمان هواپیمایی کشوری مقام مسئول در حوزه فروش بلیت پروازهای اربعین را شرکت های هواپیمایی عنوان کرد و گفت: فروش بلیت خارج از سامانه فروش شرکت ها ممنوع است.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری مقام مسئول در حوزه فروش بلیت پروازهای اربعین را شرکت های هواپیمایی عنوان کرد و گفت: فروش بلیت خارج از سامانه فروش شرکت ها ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی بخش در جلسه هماهنگی پروازهای اربعین حسینی سال 1402، به بیان ماموریت بخش هوایی کشور در عملیات پروازی برای حضور در بزرگترین اجتماع بشری در دنیا پرداخت و گفت: عملیات پروازهای اربعین امسال از 27 مرداد ماه از فرودگاه های ایران به فرودگاه های نجف و بغداد آغاز خواهد داشت.

وی اظهار کرد: سال گذشته 80 درصد از عملیات پروازهای اربعین به فرودگاه نجف و 20 درصد به فرودگاه بغداد انجام شد و 65 درصد از این تعداد پروازها از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) و مابقی از سایر فرودگاه ها صورت گرفت.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط آب و هوایی و شرایط خاص مرزی استفاده از بخش هوایی مورد استقبال بیشتر عموم قرار داشته و انتظار از این بخش بسیار بالاست گفت: به منظور مدیریت بیشتر عرضه و تقاضا در ارائه مجوزهای پرواز به شرکت های هواپیمایی محدودیتی لحاظ نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از سامانه فروش شرکت ها ممنوع است

فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از سامانه فروش شرکت ها ممنوع است