مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-13اقتصادي

افزایش 14 درصدی کشف سرقت در استان سمنان


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 14 درصدی کشف سرقت طی سال جاری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در جلسه کمیسیون سرقت با حضور رؤسای پلیس های تخصصی، هدف از برگزاری این جلسات را هدف گذاری و برنامه ریزی میدانی برای شناسایی و رفع مشکلات و موانع موجود با هدف کاهش سرقت عنوان کرد.

وی گفت: برای پیشگیری از وقوع سرقت، شهروندان، سازمان های دولتی و غیردولتی، اصناف و پلیس هریک وظایفی دارند که گاهی اوقات کم کاری، سهل انگاری و همکاری نکردن دستگاه های دولتی با پلیس، منجر به افزایش این ناهنجاری اجتماعی در جامعه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، اهمیت احساس امنیت را به مراتب بالاتر از خود امنیت دانست و گفت: بر این اساس با تلاش تمامی دستگاه های مسؤول و آحاد مردم می توان با ایجاد امنیت پایدار، محیطی امن برای آرامش روحی و روانی و کسب و کار شهروندان ایجاد کرد.

میراحمدی آگاهی بخشی به مردم را بهترین راه پیشگیری از سرقت عنوان کرد و افزود: صدا و سیما، رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی می توانند با به نمایش گذاشتن و انتشار هشدارهای پلیسی بر رسالت آگاهی بخشی خود، جامه عمل بپوشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی کشف سرقت در استان سمنان

افزایش 14 درصدی کشف سرقت در استان سمنان