مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-25سياسي

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، از آزادی هشت نفراز زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با ایام سوگواری سید الشهداء علیه السلام خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، از آزادی هشت نفراز زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با ایام سوگواری سید الشهداء علیه السلام خبر داد.

علی عباس فلاحتی مطلق روز سه شنبه سوم مرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش ستاد دیه و مددکاران و کمک خیرین و نیکوکاران همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تعداد هشت نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: بدهی این زندانیان مبلغ 430 میلیون تومان بود که مبلغ 70 میلیون تومان توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شکات از شکایت خود صرفنظر کردند و مابقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک های خیرین و نیکوکاران از زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون 214 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های این استان منتظر مساعدت و کمک های خیر خواهانه خیران و نیکوکاران هستند تا از زندان آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد