مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-08سياسي

پیام دادستان کل کشور برای روز خبرنگار


دادستان کل کشور با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

- دادستان کل کشور با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام موحدی آزاد به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمودصارمی را گرامی داشته و این روز را به همه اصحاب رسانه تبریک عرض می نمایم.

ارائه و نشر اخبار و اطلاعات صحیح و همچنین صیانت از افکار و امنیت روانی مردم در مقابل هجمه گسترده و جنگ ترکیبی دشمنان، دغدغه تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران و قلم به دستانی است که در این جنگ نابرابر به میدان آمده تا عدالت و عدالت خواهی را در تمامی صحنه ها و تمامی ابعاد تشریح و تبیین نمایند.

به واقع که خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی، انتشار اخبار درست و واقعی و نیز گسترش آگاهی های عمومی و تقویت عدالت خواهی را رسالت ذاتی خود دانسته و می توان نمود این عدالتجویی و این حق نویسی را در رسانه های متعدد جستجو کرد.

حقیقتا در جنگ ترکیبی دشمن که خط مقدم آن را می توان حوزه خبر، اطلاع رسانی و بستر فضای مجازی دانست آگاهی بخشی اصحاب رسانه و خبرنگاران، نقش پر رنگی در مقابله با این تهاجمات ناجوانمردانه داشته و خوشبختانه عملکرد خوب این عزیزان مسیر توسعه یافتگی ایران اسلامی و روند آگاهی بخشی جامعه را افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دادستان کل کشور برای روز خبرنگار

پیام دادستان کل کشور برای روز خبرنگار