مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 06:452023-08-01اقتصادي

واکسیناسیون بیش از دو میلیون رأس دام علیه تب برفکی در لرستان


اولین مرحله از عملیات واکسیناسیون جمعیت دام های سبک و سنگین استان علیه بیماری تب برفکی از اول مردادماه با تمام توان دو بخش دولتی و خصوصی شروع شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: اولین مرحله از عملیات واکسیناسیون جمعیت دام های سبک و سنگین استان علیه بیماری تب برفکی از اول مردادماه با تمام توان دو بخش دولتی و خصوصی شروع شد.

مصطفی زبردست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین مرحله از عملیات واکسیناسیون جمعیت دام های سبک و سنگین لرستان علیه بیماری تب برفکی از اول مرداد ماه با تمام توان دو بخش دولتی و خصوصی شروع شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت پیگیری و کنترل بیماری تب برفکی به عنوان یک بیماری مسری در صنعت دامپروری سبک وسنگین لرستان و شرایط پرورش دام با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور اولین مرحله از واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سبک و سنگین استان از ابتدای مردادماه 1402 در سراسر استان شروع شده است.

زبردست افزود: در اجرای این طرح مقرر است که در مجموع دو میلیون و 900 هزار رأس دام سنگین و سبک طی مدت 2 ماه علیه بیماری تب برفکی واکسینه شوند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان بیماری، تب برفکی را از جمله بیماری های بسیار خطرناک در صنعت دامپروری و غیر مشترک بین انسان و دام دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از دو میلیون رأس دام علیه تب برفکی در لرستان

واکسیناسیون بیش از دو میلیون رأس دام علیه تب برفکی در لرستان