مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-14اجتماعي

برگزاری یازدهمین المپیاد آماده استانی دادرس در یزد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یازدهمین دوره مرحله استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت 300 دانش آموز در دو بخش خواهران و برادران به کار خود پایان داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یازدهمین دوره مرحله استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت 300 دانش آموز در دو بخش خواهران و برادران به کار خود پایان داد.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی در این خصوص اظهار کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از 12 شهرستان در بخش خواهران و 9 شهرستان در بخش برادران پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

وی افزود: حاصل اجرای طرح دادرس، همدلی بیشتر تشکل های دانش آموزی و افزایش دوستی ها میان دانش آموزان خواهد بود.

حرازی زاده با بیان اینکه تیم های 14 نفره از هر شهرستان در این مساقات حضور داشتند، ادامه داد: دادرس مخفف دانش آموزان آماده در روزهای سخت است و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خودامدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به دیگران و نهادینه سازی این فرهنگ بین جوانان و به خصوص دانش آموزان مقطع متوسطه اول یعنی پایه هشتم با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین المپیاد آماده استانی دادرس در یزد

برگزاری یازدهمین المپیاد آماده استانی دادرس در یزد