مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-08سياسي

خبرنگار ارزشی، مطالبه گر و فسادستیز است


خبرنگار ارزشی با داشتن روحیه جهادی و انقلابی فقط برای روشنگری و تنویر افکار عمومی، مطالبه گری از مسئولان، فسادستیزی و بصیرت دهی به جامعه خصوصا در فضای مجازی تلاش جهادی می کند.

- ایسنا/کرمان دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان گفت: خبرنگار ارزشی با داشتن روحیه جهادی و انقلابی فقط برای روشنگری و تنویر افکار عمومی، مطالبه گری از مسئولان، فسادستیزی و بصیرت دهی به جامعه خصوصا در فضای مجازی تلاش جهادی می کند.

احمدعلی مقدم امروز 17 مردادماه در گفت وگویی با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری، شغلی مقدس و ارزشمند است و بواسطه زحمات این قشر صبور و کم توقع است که ما از تمام اخبار جهان و کم و کاستی های موجود باخبر هستیم، لذا خبرنگار، وظیفه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه را به عهده دارد.

وی افزود: خبرنگاری دارای سختی کار و مشکلات زیادی است بطوریکه شهید صارمی در مزار شریف افغانستان به دنبال ماموریت خبری بود که به دست گروهک تروریستی به شهادت رسید و همچنین شهادت ده ها خبرنگار در کشورمان و کشته شدن، ربوده شدن و گروگان گیری صدها تن از خبرنگاران سراسر دنیا در جریان جنگ ها و آشوب ها، سختی این کار را به خوبی نشان می دهد لذا این شغل به عنوان یکی از مشاغل پرخطر، نیازمند توجه و داشتن تضمین شغلی و در نتیجه ارتقاء سلامت روان خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار ارزشی، مطالبه گر و فسادستیز است

خبرنگار ارزشی، مطالبه گر و فسادستیز است