مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-26سياسي

102 سامانه خورشیدی در شهر علی اکبر هامون در حال نصب است


مجری انرژی های تجدیدپذیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 102 سامانه خورشیدی حمایتی با پیشرفت 70 درصدی در شهر علی اکبر شهرستان هامون در حال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مجری انرژی های تجدیدپذیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 102 سامانه خورشیدی حمایتی با پیشرفت 70 درصدی در شهر علی اکبر شهرستان هامون در حال انجام است.

حسین براتی روز چهارشنبه در حاشیه نشست با فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان هامون اظهار کرد: حدود 50 سامانه خورشیدی شهر علی اکبر از مجموع 102 سامانه، تا هفته آینده وارد مدار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار تیم پیمانکاری در حال فعالیت در این شهر هستند و تا حدود 2 ماه آینده مجموع یک هزار نیروگاه خورشیدی این منطقه به بهره برداری می رسد.

مجری انرژی های تجدیدپذیر شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همزمان 150 سامانه خورشیدی در شهرستان زهک نیز در حال احداث است، گفت: پنج هزار سامانه خورشیدی در منطقه سیستان ساخته می شود که در فاز اول این طرح یک هزار سامانه خورشیدی نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: کار ساخت نیروگاه های خورشیدی با سرعت مناسبی در حال انجام بوده و با همکاری تمامی سازمان های متولی این موضوع در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 سامانه خورشیدی در شهر علی اکبر هامون در حال نصب است

102 سامانه خورشیدی در شهر علی اکبر هامون در حال نصب است